Üye Girişi Üye Ol

Personel
Servis
Görünüm

Geleneklerini bilmeyen ve sahip çıkmayanların geleceklerinin olamayacağına inanıyoruz. Geleceğimizi garanti altına almak için geleneklerimizin günümüz şartlarına uyarlanıp sürdürülebilir olması gerekir. Bizim için de bunun en doğru yöntemi her fırsatta toprağa saygımızı ifade etmek ve hissettiğimiz bu derin saygıyı misafirlerimizle paylaşmak. Mütevazi bir biçimde işte bunu yapmaya çalışıyoruz.

Lezzeti geleneklerimizden öğrendik, geleneklerimiz sayesinde lezzeti tanımayı öğrendik. Günümüz koşulları nedeniyle geleneklerimiz birer birer kaybolurken, hiçbir şey yapmazsak geleceğimizin de kaybolacağına inanıyoruz. Bu çerçevede, geleneklerimizi günümüz koşullarına göre yeniden tanımlamalı ve yeni nesillere en doğru dille aktarabilmeliyiz. Sınırlarınızı lezzet algınız belirler. Daha ötesine geçemezsiniz. Geçseniz de başka birşey oluverir elinizden çıkan herşey. Gelenekleriniz değildir o.

Restaurant olarak kendimizi zamansız görüyoruz. Zamana bağlı kalmadan yolumuzda yürümek; bir yandan geçmişimizden öğrenme, diğer yandan da bize devamlı kendimizi yenileme ve geliştirme fırsatı tanıyor. Geçmişimiz derken geleneklerimizden ve kayıp kültürlerimizden bahsediyoruz. Gelecek ve yeni nesiller için geçmişimize sahip çıkmanın görevimiz olduğuna inanıyoruz. Bu inançla geçmiş ve gelecek arasında köprü olduğumuzu hissediyor ve gelecekte kabul görecek şekilde eski yemeklerimizi modernleştirerek sunuyoruz.

İnanıyoruz ki, köprü görevini ancak toprak anaya, geçmişimize ve geleneklerimize hakettikleri saygıyı göstererek ancak yerine getirebiliriz. Yapmış olmak için yapmamak gerekiyor. Nasıl köprünün ayakları toprağa değiyorsa, biz de ancak toprağa dokunursak bu görevi hakkaniyetle yerine getirebiliriz. Biz ekipçe işte bunu öğreniyoruz. Çıktığımız bu yolu bizimle deneyimlediğiniz için teşekkür ederiz ve deneyimlerimizi sizinle paylaşmaktan çok mutluyuz.

YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
İLETİŞİM

Pazar
Favori Lezzetler • Hakkımızda • Künye • Reklam • İletişim
HABERLER
• Etkinlik • Gezi&Seyahat • Avm • Favori Oteller • Kahvaltı Mekanları • Steakhouse • Favori Mekanlar • Eğitim
MEKANLAR
• Türk Mutfağı • Steakhouse • Belçika • Pizzacılar • Mantıcılar • Çay Bahçesi • Dondurmacı • Fırın
CHEFLER
• Chef Mehmet Kudat • Chef Mete Aydınoğlu • Chef Rüzgar Sünbül • Chef Serkan Ayyıldız • Chef Dr. Yılmaz Seçim • Chef Onur Arslan • Chef Aylin Doğaner • Chef Fetih Topal
YAZARLAR
• Faliha Topkaya / Mekan Yazarı • Ahmet Temürtürkan / Mekan Yazarı • Hande Azap / Lezzet Gezgini • Chef Yeşim Kaya • Mehmet Duran / Mekan Yazarı • Sibel Duran / Yemek&Mekan Yazarı • Sera Yıldız / Mekan Yazarı • Ayça Aydın / Mekan Yazarı